søndag den 10. juli 2011

Hvilket fodboldklub er jeres fortrukne?

Hej allesammen.

Jeg tænkte jeg ville fortælle lidt om min fodboldklub, samt høre jeres mening.
Lige nu, er jeg faktisk i en todelt situation. Jeg har været Vejle Boldklub fan, siden jeg var helt lille. Jeg har været på stadion mange gange med mine venner og set hvordan klubben har udviklet sig igennem årene.
Men nu da klubben er blevet slået sammen med Kolding og alt historien og traditionerne er væk og jeg selv skal til at flytte til Aalborg, så er jeg i tvivl om jeg skal blive ved med at følge Vejle Boldklub Kolding, eller om jeg skal hellige mig AaB, som jeg selv bliver en del af, pr. 1. September, hvor jeg skal være fodboldtræner i klubbens ungdomsafdeling.
Hvad med jer? Hvem holder i med, hvor længe har i gjort det og hvorfor?
Hvis i ikke følger med i fodbold, så vil jeg stadig gerne høre fra jer. Hvad er det ved fodbold, som gør at i ikke gider at følge med?
Håber at høre et par meninger om dette emne.

Mvh. Jakob

Ingen kommentarer:

Send en kommentar