lørdag den 9. juli 2011

Første indlæg.

Hej.

Her er det første indlæg fra mig som blogger. Det skulle gerne forklare navnet på bloggen og formålet med det hele.
Der er ingen grund til at lave indlægget længere end højst nødvendigt, så lad os starte med navneforklaringen. Den er blevet kaldt "Jakobs nye liv", fordi jeg er 20 år og står foran store forandringer. Jeg skal, som så mange andre, flytte hjemme fra. Væk fra de trykke rammer ved forældrene og ud og starte et nyt liv. Jeg skal flytte fra det midtjyske, hvor jeg bor i en lille by og op nordpå, til storstaden Ålborg. Her skal jeg flytte sammen med min kæreste og starte på et 5-årigt idrætsstudie. Så der kommer mange nye ting, på en gang.
Det er blandt andet dette jeg vil blogge om. Samt mine generalle tanker om forskellige ting, der lige dukker op.

Men nu er jeg da endelig i gang.
Håber i vil læse med.
Mvh. Jakob

Ingen kommentarer:

Send en kommentar